Jste zde

Kdy reklama přesahuje hranice běžného: Úžasné světelné instalace po celém světě

světelná reklama PR Zdroj: DALL.E
Světelná reklama je odnepaměti fascinujícím a účinným způsobem, jak přilákat pozornost potenciálních zákazníků.

18. 7. 2024

Některé firmy se však rozhodly jít dál a vytvořily opravdu bizardní a unikátní světelné reklamy, které se vryly do paměti kolemjdoucích. Pojďme se podívat na některé z nejzajímavějších příkladů z celého světa.

Světelný tunel v Tokiu: V rušné čtvrti Shibuya v Tokiu se nachází unikátní světelná reklama ve formě tunelu. Když do něj vstoupíte, ocitnete se v jiném světě. Světla pulzují a mění barvy v rytmu hudby, vytvářejí tak hypnotickou podívanou, která láká kolemjdoucí. Tato světelná reklama je často využívána pro propagaci nových filmů nebo videoher.

Interaktivní 3D projekce v Dubaji: Dubaj je známá svou láskou k velkoleposti a světelné reklamy zde nejsou výjimkou. Jedna z nejpozoruhodnějších instalací byla interaktivní 3D projekce na fasádě mrakodrapu. Projekce zobrazovala animaci, která reagovala na pohyby lidí na ulici. Například při skoku člověka na ulici, animovaná postava na budově také skočila, vytvářela tak zábavný a interaktivní zážitek.

Hologramová reklama v New Yorku: Na newyorském Times Square, které je známé svými velkými a nápaditými reklamami, se objevila opravdu unikátní světelná reklama ve formě holografické projekce. Reklama propagovala nový model automobilu a kolemjdoucím se naskytl úžasný pohled na zdánlivě plovoucí vůz ve vzduchu. Hologram byl vytvořen pomocí laserů a mlhy a vypadal neuvěřitelně realisticky.

Reklama na whole food(=z celých potravin market v Londýně: Tento obchod s potravinami v Londýně použil unikátní světelnou reklamu, která byla tvořena pouze z ovoce a zeleniny. Umělečtí autoři vytvořili obrovské obrazy zvířat a scenérií pouze z čerstvých surovin. Instalace byla nejen vizuálně působivá, ale také zdůrazňovala poselství udržitelnosti a zdravého životního stylu.

Interaktivní světelná podlaha v Singapuru: V nákupním centru v Singapuru byla vytvořena interaktivní světelná podlaha, která reagovala na pohyby lidí. Když na ni někdo vstoupil, podlaha se pod jeho nohama rozsvítila a vytvořila tak dojem chůze po vodě nebo po hvězdách. Tato instalace byla nesmírně populární a přilákala mnoho návštěvníků do nákupního centra.

Tyto příklady ukazují, jak firmy po celém světě využívají kreativitu a inovace v oblasti světelné reklamy. Od interaktivních projekcí po holografické kousky, tyto bizardní a nezapomenutelné reklamy si bezpochyby našly cestu do paměti spotřebitelů a vytvořily tak úspěšnou propagaci značek.

Související články