24. 5. 2018
Americký Washington se stal v termínu od 14.-17. května dějištěm iGamingové konference pod názvem La Fleur 's 2018 D.C. LotMKT Trends Conference. Tato celonárodní konference se zabývala především otázkami loterijních her. Hlavním tématem květnové konference byl marketing loterijních her.
Během čtyř dnů se účastníci konference seznámili nejen s nejnovějšími marketingovými trendy v oblasti loterií, ale i s tím, jak vůbec vést marketing tak, aby se o hrách dozvědělo co nejširší spektrum potenciálních nových hráčů.
Program a zázemí konference
Za dějiště konference byl zvolen univerzitní kampus univerzity George Washingtona, a to konkrétně auditorium Jacka Mortona. Toto místo je častým dějištěm nejrůznějších konferenci, protože nabízí prostor s kapacitou 244 míst i možnosti pro TV produkci, video konference či přehrávání videí.
Hosté konference byli ubytováni v 5hvězdičkovém hotelu The Westin Georgetown. Pro účastníky konference byl připravený bohatý program za účasti řečníků z velkých hráčů na trhu s loterijním hrami.
Celý program 4denní konference byl rozdělený do několika částí. První den se uskutečnila pouze otevírací recepce za účasti pozvaných řečníků a hostů. Druhý den přednášek se soustředil jednak na trendy v oblasti loterijním her, a to na „kamenné" i online hry.
Jak to vypadá s budoucností her o skutečné peníze
V dalším dni přednášek se hosté mohli seznámit s vývojem v oblasti stíracích losů, digitálního marketingu či maloobchodu a toho, co přinášejí hry o skutečné peníze. Na závěrečný den naplánovali organizátoři interaktivní workshop, který přesunuly z auditoria univerzity do hotelu.
V druhý den konference před hosty předstoupila výkonná ředitelka DC Lottery Beth Bresnahan, která jim představila, co obnáší fungování jediné městské loterie v Severní Americe.
Svou přednášku měl i Christopher Cylke, který má v American Gaming Associacion (AGA) na starosti vládní vztahy. Účastníci konference se dozvěděli, jak ovlivňuje daňová reforma herní průmysl a také to, jak zasáhne oblast loterii regulace ze strany států. Další řečník, Keith Whyte, mluvil o tom, co znamená a jak se vyvíjí otázka zodpovědného hraní v rámci loterijním her.
Marketing v loterijních hrách
O tom, že program konference byl skutečně bohatý, svědčí i fakt, že všechny tyto tři přednášky se vměstnaly do jednoho dopoledne. Jak prozrazuje program na oficiální stránce konference, během dvou přednáškových dnů se na pódiu vystřídalo čtyřicet řečníků. Jak již bylo řečeno, tato konference se primárně zabývala otázkou marketingu v loterijním hrách. Právě tímto se ve svých příspěvcích zabývali i někteří přednášející.
Byl jím i marketingový ředitel společnosti Alchemy3 Derek Gwaltney. Ten mluvil o tom, jak využít sociální média pro zvýšení povědomí a zájmu o značky s důrazem právě na loterie.
Další odborník, Art Kiuttu z Lazlo326 přednesl příspěvek o propojení mobilních telefonů a loterijním her. Poznamenejme, že právě tato společnost vyvinula vůbec první mobilní loterijní platformu, která se již brzy objeví i v oficiálních obchodech Google Play a AppStore. Právě mobilní platforma představuje jednu z budoucností loterijním her.
Příspěvky ze sociálních sítí naznačují, že volba hostů se setkala s velkým úspěchem mezi posluchači, mezi nimiž byli prakticky všichni významní hráči na trhu s loterijním hrami ze Spojených států amerických. Zdá se, že cíl konference byl splněn a přednášejícím se podařilo prezentovat nové trendy a nové poznatky z oblasti těchto stále populárnějších her, v nichž se hraje o miliony až stamiliony amerických dolarů.